, Hungary
-
Opus et Educatio Évf. 9 szám 2 (2022): Issue 33 - Studies
Metacognition and Self-Regulated Learning
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 2 (2022): Issue 33 - Studies
Opportunities for integrated education in STEM
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 2 (2022): Issue 33 - Preface
Welcome
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 4 (2022): Issue 35 - Studies
A gépészmérnök szakma és a képzés változásai a 3. ipari forradalomtól az ipar 4.0-ig
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 2 (2022): Issue 33 - Book review
Péter Tóth – Kinga Horváth: Didactics
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 3 (2022): 34. szám - Tanulmányok
A munka és a tanulmányok kölcsönhatása a STEM területeken
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 3 (2022): 34. szám - Tanulmányok
Motiváció lehetőségei a felsőoktatásban covid-19 után személyiségjellemzők alapján
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 3 (2022): 34. szám - Eszmélés
„Lehettem volna” – A pedagógusok eltérítő hatása a pályaválasztásban
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 3 (2022): 34. szám - Beköszöntő
Beköszöntő
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 4 (2022): Issue 35 - Studies
Who will save the world? –from the missing hero to the index of Captain Planet
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 4 (2022): Issue 35 - Start up!
The need and opportunities for developing emotional intelligence in education
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 4 (2022): Issue 35 - Start up!
The Image of Women’s Upper Commercial Schools in Hungarian Pedagogy in the First Half of the 20th Century
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 1 (2023): 36. szám - Tanulmányok
A minőségi felsőoktatási tanulást célzó kutatási irányok: a tanításra/tanulásra fókuszáló tudományosság, az oktatói szakmai fejlődés és az adaptivitás témájának összefüggései
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 1 (2023): 36. szám - Tanulmányok
Állami foglalkoztatási szolgálatok minőségfejlesztése
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 1 (2023): 36. szám - Tanulmányok
Az online gyakorló tesztek bevezetésének első tapasztalatai a Dr. Ámbédkar Iskolában
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 4 (2022): Issue 35 - Preface
Welcome
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 1 (2023): 36. szám - Tanulmányok
A szakképzésben tanulók képzés utáni jövőképe
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 1 (2023): 36. szám - Tanulmányok
Laputa – Totoro – Ponyo: Három Miyazaki rajzfilm posztmodern gyermekképe
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 4 (2023): 39. szám - Tanulmányok
Személyes adatok kezelése és biztonsága a felnőttképzésben
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 1 (2023): 36. szám - Beköszöntő
Beköszöntő
Részletek PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 3 (2023): Issue 38 - Studies
A mesterséges intelligencia integrációjának elképzelései az egyetemi tanárok részéről: Egy kvalitatív fókuszcsoportos vizsgálat tanulságai
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 3 (2023): Issue 38 - Studies
Workplace learning during the COVID-19 epidemic and digital transition
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 3 (2023): Issue 38 - Preface
Welcome
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 11 szám 1 (2024): 40. szám - Tanulmányok
Kisiskolák kapcsolat a település műveltségi szintjével és a közösségi élettel
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 11 szám 1 (2024): 40. szám - Tanulmányok
A középiskolások körében végzett kulturális intelligencia (CQ) felmérés bemutatása
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 11 szám 1 (2024): 40. szám - Tanulmányok
Generatív mesterséges intelligencia oktatásának lehetősége középiskolákban
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 11 szám 1 (2024): 40. szám - Tanulmányok
A szervezeti bizalom, mint alappillér kiszámíthatatlan üzleti környezetben
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 11 szám 1 (2024): 40. szám - Projektekről
Globális kérdések a felnőttkori tanulás és nevelés jelenében
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 11 szám 1 (2024): 40. szám - Tanulmányok
A tanulási zavarral küzdő gyermekek eredményessége a tehetséggondozás és az iskolán kívüli sporttevékenység alapján
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 11 szám 1 (2024): 40. szám - Recenzió
Agytorna – Ősi memóriafejlesztő módszerek mai alkalmazása
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 11 szám 1 (2024): 40. szám - Beköszöntő
Beköszöntő
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 3 szám 4 (2016): 9. szám - Tanulmányok
A generáció váltás forradalma
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 3 szám 4 (2016): 9. szám - Tanulmányok
Mit várnak a fiatalok 2025-től?
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 3 szám 4 (2016): 9. szám - Munkaügyi Szemle
A tervezhetetlen pályafutás. Careering és pályaválasztási döntés
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 3 szám 4 (2016): 9. szám - Munkaügyi Szemle
A munkavállalói elkötelezettség növelésének hatása és lehetőségei
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 3 szám 4 (2016): 9. szám - Projektekről
A „finn csodáról”
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 3 szám 4 (2016): 9. szám - Projektekről
Tanártovábbképzés Finnországban
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 3 szám 4 (2016): 9. szám - Recenzió
A láthatatlan andragógusok
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 3 szám 4 (2016): 9. szám - Beköszöntő
E számunk elé
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 2 szám 2 (2015): 3. szám - Beköszöntő
Gondolatok
Absztrakt PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 2 szám 4 (2015): 5. szám - Beköszöntő
Gondolatok
Absztrakt PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 2 szám 3 (2015): 4. szám - Beköszöntő
Gondolatok
Absztrakt PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 3 szám 2 (2016): 7. szám - Beköszöntő
Welcome note
Absztrakt PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 2 szám 2 (2015): 3. szám - Recenzió
Az előzetes tudás elismerési rendszereinek komparatív andragógiai vizsgálata
Absztrakt PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 2 szám 2 (2015): 3. szám - Eszmélés
A szerb nemzeti kisebbség jogainak érvényesítése a köznevelésben
Absztrakt PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 2 szám 2 (2015): 3. szám - Recenzió
Egy innovatív szakkönyv
Absztrakt PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 3 szám 5 (2016): 10. szám - Eszmélés
Az átlagos tanulmányi eredménytől felfelé és lefelé eltérő képességű 12. évfolyamos közgazdasági szakmacsoportos tanulók hétköznapjai, és az általuk teljesített verseny-, érettségi-, és továbbtanulási eredmények bemutatása
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 3 szám 5 (2016): 10. szám - Beköszöntő
Bevezető
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 3 szám 6 (2016): 11. szám - Preface
Reflections on our second English number of 2016
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 3 szám 6 (2016): 11. szám - Projects
Open Content Development Model (OCD)
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 4 szám 1 (2017): 12. szám - Munkaügyi Szemle
Pályaorientáció és tanárképzés
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 4 szám 1 (2017): 12. szám - Beköszöntő
Tematikus bevezető
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 4 szám 1 (2017): 12. szám - Eszmélés
Hogy is állunk a távoktatás elméletével?
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 4 szám 1 (2017): 12. szám - Projektekről
Tanulásmódszertan kurzus az Eszterházy Károly Egyetemen, és a „Tanulásmódszertan és életvezetés” nyílt kurzus tapasztalatai
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 4 szám 2 (2017): 13. szám - Preface
Welcome note
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 4 szám 3 (2017): 14. szám - Beköszöntő
Beköszöntő
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 4 szám 3 (2017): 14. szám - Tanulmányok
Munkahelyi pszichoterror vizsgálata pedagógusok körében
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 4 szám 4 (2017): 15. szám - Beköszöntő
Szerkesztői beköszöntők
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 5 szám 1 (2018): 16. szám - Tanulmányok
Egy működő modell: a dél-koreai munka-tanulás duális rendszere
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 5 szám 1 (2018): 16. szám - Beköszöntő
Beköszöntő
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 5 szám 4 (2018): 19. szám - Studies
Modus operandi of Communities of Practice
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 5 szám 2 (2018): 17. szám - Beköszöntő
Beköszöntő
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 5 szám 3 (2018): 18. szám - Munkaügyi Szemle
Miképpen érintettek, és hogyan reagálnak a nők és a férfiak a munkahelyi lelki terrorra?
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 5 szám 3 (2018): 18. szám - Beköszöntő
Beköszöntő
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 5 szám 3 (2018): 18. szám - Tanulmányok
A szakképzési iskolaszerkezet negyedszázada
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 5 szám 3 (2018): 18. szám - Tanulmányok
A középfokú szakképzés kívánatos fejlesztési iránya
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 5 szám 3 (2018): 18. szám - Tanulmányok
A szakképzés vonzerejének növelése
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 5 szám 3 (2018): 18. szám - Tanulmányok
Szakképzés és életpálya
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 5 szám 3 (2018): 18. szám - 25 éves a szakképzés
Szakképzési szabályozási környezetünk változásai – 25 év lehetőségei és korlátai
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 5 szám 4 (2018): 19. szám - Preface
Welcome Note
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 5 szám 4 (2018): 19. szám - Papers-Reports
Digital Education: from hype and disappointment to change
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 5 szám 4 (2018): 19. szám - Papers-Reports
Transforming Universities for the Digital Age - Policies – Business Models – Resources
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 5 szám 4 (2018): 19. szám - Studies
Open Badges in Education and Training in Europe
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 5 szám 4 (2018): 19. szám - Studies
European parents for 21st century careers and competences
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 6 szám 2 (2019): 21. szám - Eszmélés
A szakmai pedagógusok (pedagógusi) pálya elhagyásának vizsgálata több dimenzióban
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 8 szám 1 (2021): 28. szám - Preface
Welcome
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 8 szám 3 (2021): 30. szám - Preface
Welcome
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 8 szám 3 (2021): 30. szám - Projects
OPENSEL Project
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 8 szám 3 (2021): 30. szám - From the world of work
Dual education: connecting education and the labor market
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 8 szám 3 (2021): 30. szám - From the world of work
The importance and development of safety awareness with soft skills in industrial environment
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 8 szám 4 (2021): 31. szám - Beköszöntő
E számunk elé
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 8 szám 4 (2021): 31. szám - A munka világából
Krízis és újratanulás a Post-Covid korszakban – Oktatás, képességek 2030.
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 8 szám 4 (2021): 31. szám - Projektekről
Digitálisan aláírt tanúsítványok és digitális kitűzők a szakképzésben és felsőoktatásban
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 8 szám 4 (2021): 31. szám - A munka világából
A szakképzési innovációról reflektív módon
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 8 szám 4 (2021): 31. szám - Tanulmányok
A digitális kitűző- és tanúsítványtárak problematikája és megoldási lehetőségei
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 8 szám 4 (2021): 31. szám - A munka világából
Cégkultúra, vezetői személyiség, HR szervezet és a vállalati CSR tevékenység: II. Elemzések
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 1 (2022): 32. szám - Tanulmányok
Az élményorientált, innovatív felnőttkori tanulás támogatása
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 1 (2022): 32. szám - A munka világából
Atipikus vélemény a részmunkaidős foglalkoztatásról
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 3 (2022): 34. szám - Eszmélés
Jólét vs jóllét
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 1 (2022): 32. szám - Tanulmányok
Az Európai Oktatási Térség és Magyarország
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 1 (2022): 32. szám - Eszmélés
Felsőoktatás és önkéntesség
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 1 (2022): 32. szám - Tanulmányok
A nyitott és távoktatás, élethosszig tartó tanulás uniós politikáinak összefüggéseiről (1990-2021)
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 1 (2022): 32. szám - Recenzió
Kurucz János: Az Ózdi Vasgyár a szakképzés tükrében 1845-1995
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 1 (2022): 32. szám - Tanulmányok
Az empíria alapú tehetségkutatás megjelenése hazánkban a 20. század első harmadában
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 1 (2022): 32. szám - Tanulmányok
Az elmélet és a gyakorlat integrációja a munkaalapú tanulás gyakorlatában egy egyetemi mesterszak szakmai gyakorlatának vizsgálata kapcsán
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 1 (2022): 32. szám - Beköszöntő
2022 – elektronikus felületünk megújul
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 1 (2022): 32. szám - A munka világából
A digitalizáció és különösen a social media a tanulási, tanítási, illetve a munka világában zajló folyamatokra gyakorolt hatása
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 1 (2022): 32. szám - Projektekről
Mikro-tartalmak alkalmazása az iskolarendszerű szakképzésben
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 2 (2022): Issue 33 - Start up!
Current trends and developments in the application of digital tools and implementation of environmental awareness and sustainability in PBL-based STEM education: a dual systematic literature review
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 3 (2022): 34. szám - Tanulmányok
A militarizáció hatása az oktatási és a foglalkoztatási szerkezetre
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 2 (2022): Issue 33 - Studies
Development Level of Pedagogical Students' Inductive Thinking in the 21th Century
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 2 (2022): Issue 33 - Studies
In the Intersection of Art-Pedagogy-Psychology
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 2 (2022): Issue 33 - Start up!
Development of Institutional Leadership in the Hungarian Education System
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 3 (2022): 34. szám - Recenzió
A térségfejlesztés humántényezői
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 3 (2022): 34. szám - Eszmélés
SNI-s tanulók oktatásának pedagógiai és módszertani kihívásai és lehetőségei napjainkban
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 3 (2022): 34. szám - Eszmélés
Inkrementális oktatás szerepe és lehetőségei a szakképzésben – Iteratív oktatás, avagy nincs új a nap alatt, de egy kicsit mégis
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 3 (2022): 34. szám - Eszmélés
Fogyatékossággal élő hallgatók a felsőoktatásban
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 3 (2022): 34. szám - Horizont
Beszámoló a Magyar Pedagógiai Társaság Szakképzési Kollégiuma ”Beszélgetések a szakképzésről” című programsorozatának rendezvényéről
Absztrakt HTML PDF -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 4 (2022): Issue 35 - Horizont
Honoring Outstanding Professionals Who Passionately Believe in the Power of Adult and Continuing Education and Learning
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 4 (2022): Issue 35 - Book review
The methodology of educational informatics in higher education
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 4 (2022): Issue 35 - Studies
Learning in an attention-based economy and society
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 4 (2022): Issue 35 - Start up!
Quality Teacher Education: A Review of Professional Learning Community
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 4 (2022): Issue 35 - Studies
Knowledge Management as a powerful tool to increase competitiveness. Exploring interrelations of knowledge management and adult learning in the context of the learning organization
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 4 (2022): Issue 35 - Projects
The Jean Monnet Chair Freiburg for European Education (JMC-FrEE)
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 1 (2023): 36. szám - Eszmélés
Innovációs folyamatok különböző típusú intézmények életében különös tekintettel a tánc tanórán/foglalkozáson belül és azon kívül elfoglalt helyére
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 1 (2023): 36. szám - Eszmélés
A szakképzési struktúra alakulása a Kaposvári SZC Lamping József Technikum és Szakképző Iskolában 1986-tól a 2000-es évekig
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 1 (2023): 36. szám - Eszmélés
Sajátos nevelési igényű hallgatók személyiségtesztje és támogatása a felsőoktatásban
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 1 (2023): 36. szám - Projektekről
Jó gyakorlatok a digitalizáció hazájából Észtországból
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 1 (2023): 36. szám - Horizont
A Magyar Pedagógiai Társaság Szakképzési Kollégiuma által szervezett ”Beszélgetések a szakképzésről”
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 1 (2023): 36. szám - Recenzió
„A változások soha nem egy irányba mennek” – Halász Gábor: A magyar inga
Részletek PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 2 (2023): 37. szám - Tanulmányok
Beköszöntő
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 2 (2023): 37. szám - Tanulmányok
A különleges bánásmódot igénylő tanulókkal való foglalkozás összefüggései a szakmai tanárképzés szempontjából
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 2 (2023): 37. szám - Tanulmányok
Az egyéni bánásmód megvalósításának személyi komponensei a szakképzésben
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 2 (2023): 37. szám - Tanulmányok
SNI és BTMN tanulók a szakképzésben: fogalmi keretek és statisztikai adatok
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 2 (2023): 37. szám - Tanulmányok
Az SNI és BTMN tanulók ellátása az új szakképzési szabályozásban
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 2 (2023): 37. szám - Tanulmányok
Az epochális oktatási rendszer alkalmazási lehetősége egy szakképzési ágazatban
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 2 (2023): 37. szám - Tanulmányok
Az SNI státusszal rendelkező tanulók szakképzésben való továbbtanulását befolyásoló tényezők
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 2 (2023): 37. szám - Tanulmányok
Sajátos nevelési igénnyel a szakképzésben – tanulói tapasztalatok: interjú Csémi Kristóf Róberttel és Magyar Zakariás Tiborral
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 2 (2023): 37. szám - Tanulmányok
Módszertani megoldások az SNI és BTMN tanulók iskolarendszerű szakképzésében
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 2 (2023): 37. szám - Tanulmányok
Az SNI és BTMN tanulók integrált oktatása a szakképzésben – egy intézményi gyakorlat bemutatása
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 2 (2023): 37. szám - Tanulmányok
SNI és BTMN tanulók a duális képzőhelyen – tereptapasztalatok
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 2 (2023): 37. szám - Tanulmányok
Van Helyed! – A különböző egyenlőtlenségek kezelésének modellje az oktatás holisztikus, rendszerszintű megközelítésében
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 2 (2023): 37. szám - Tanulmányok
Zárszó egy konferenciához – egy új fejlesztési periódus reményteli nyitánya
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 3 (2023): Issue 38 - Studies
The homeschoolers inclusion in Higher Education. Szekler case study
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 3 (2023): Issue 38 - Studies
Escape Rooms and Collaborative Problem-Solving: Examining the Competence of Teacher Candidates
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 3 (2023): Issue 38 - Studies
Investigation of engagement and performance among female and male students in technical Higher Education
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 3 (2023): Issue 38 - Consciousness
Career Socialisation and Professional Identity
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 3 (2023): Issue 38 - Consciousness
Digital-Reskilling at Universities by introducing smart catalogues
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 4 (2023): 39. szám - Beköszöntő
Vendégszerkesztői köszöntő
Részletek PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 4 (2023): 39. szám - Tanulmányok
A tehetség-paradigma felülvizsgálata a szakképzésben
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 4 (2023): 39. szám - Tanulmányok
Hatékony oktatás, mint átgondoltan alkalmazott konstruktivizmus, és egy jó gyakorlat bemutatása.
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 4 (2023): 39. szám - Tanulmányok
Az informális tanulás jelentőségének felértékelődése korunkban - a szabadidő-felhasználás jelentősége a pályaválasztásban
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 4 (2023): 39. szám - Horizont
„Beszélgetések a szakképzésről”
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 4 (2023): 39. szám - Projektekről
Erasmus projektek a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatalban
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 4 (2023): 39. szám - Recenzió
A pedagógia alapjai szakmai pedagógusjelölteknek I.
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 4 (2023): 39. szám - Recenzió
Képességek a sikeres mindennapokért
Részletek PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 4 (2023): 39. szám - Tanulmányok
A magyar felsőoktatási intézmények integrációs és modernizációs törekvései a fenntarthatóság és oktatásmódszertan területén
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 4 (2023): 39. szám - Tanulmányok
Kreatív-produktív történetalkotás – Az alkotás öröme és a siker élménye játék a művészetekben órán
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 4 (2023): 39. szám - Tanulmányok
Sajátos nevelési igényű hallgatók támogatása a felsőoktatásban
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 11 szám 1 (2024): 40. szám - Tanulmányok
A közszolgáltató és vagyonkezelő szervezetek teljesítménymérésének kérdései
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 11 szám 1 (2024): 40. szám - Eszmélés
„Kiválasztott vagy megbélyegzett” – a múltból a mának is szóló tanulságok a fogyatékosságról
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 11 szám 1 (2024): 40. szám - Tanulmányok
A migráció szerepe a demográfiai kihívások kezelésében
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 5 szám 2 (2018): 17. szám - Munkaügyi Szemle
A jövő munkahelye az IPAR 4.0 tükrében
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 9 szám 3 (2022): 34. szám - Tanulmányok
Az egyetemek megújításának egy lehetősége: a Tudásháromszög-modell
Absztrakt HTML PDF