Módszertani megoldások az SNI és BTMN tanulók iskolarendszerű szakképzésében

Szerzők

  • Katalin Turcsik
  • Ildikó Dunás-Varga

DOI:

https://doi.org/10.3311/ope.563

Absztrakt

Az írás az Esélyek és kihívások – SNI és BTMN tanulók a szakképzésben című, 2023. április 21-én megvalósult konferencia szekcióülésein felvetett témaköröket foglalja össze, amelyek a szakképzési intézmények tantermeiben és tanműhelyeiben, a duális képzés, valamint az értékelés és vizsgáztatás során megvalósítható módszertani megoldások voltak. A szekciómegbeszéléseken elhangzottak összefoglalásán túl a szerzők továbbgondolják és kiegészítik a résztvevők által megfogalmazott gondolatokat és tapasztalatokat.

Szerző életrajzok

Katalin Turcsik

Pedagógiai szakpszichológus, az Öveges József Technikum és Szakképző Iskola iskolapszichológusa és segítő pedagógusok munkacsoportjának vezetője, az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar óraadó oktatója, a Magyar Pedagógiai Társaság alelnöke és a Diszlexiás Gyermekek Fejlesztéséért Szakosztály elnöke.

Ildikó Dunás-Varga

Dunás-Varga Ildikó gyógypedagógus, emberi erőforrás tanácsadó szakokon végzett az Eötvös Loránd Tudományegyetemen, abszolvált doktori hallgató az ELTE PPK Neveléstudományi Doktori Iskolában és jelenleg egyetemi tanársegéd az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karon. Kutatásaiban fogyatékossággal élő személyek oktatási és munkaerőpiaci esélyegyenlőségének, részvételének kérdéséire fókuszál.

##submission.downloads##

Megjelent

2023-08-30

Folyóirat szám

Rovat

Tanulmányok