Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Opus et Educatio
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 9 No. 1 (2022): 32. szám
Vol. 9 No. 1 (2022): 32. szám
Published:
2022-03-30
Beköszöntő
2022 – elektronikus felületünk megújul
Benedek András
HTML (Magyar)
PDF (Magyar)
Tanulmányok
Az Európai Oktatási Térség és Magyarország
Borbély-Pecze Tibor Bors, Borbély-Pecze Mariann
HTML (Magyar)
PDF (Magyar)
On the Contexts of EU Policies on Open and Distance Learning and Lifelong Learning (1990-2021)
Kálmán Anikó, Szűcs András
HTML (Magyar)
PDF (Magyar)
Az empíria alapú tehetségkutatás megjelenése hazánkban a 20. század első harmadában
Kattein-Pornói Rita
HTML (Magyar)
PDF (Magyar)
Supporting experience-oriented, innovative learning of adults
Feketéné Szakos Éva
HTML (Magyar)
PDF (Magyar)
Az elmélet és a gyakorlat integrációja a munkaalapú tanulás gyakorlatában egy egyetemi mesterszak szakmai gyakorlatának vizsgálata kapcsán
Kraiciné Szokoly Mária, Kovács Zsuzsa, Schiller Emese
HTML (Magyar)
PDF (Magyar)
Eszmélés
Felsőoktatás és önkéntesség
D. Babos Zsuzsánna, Lovasné Dr. Avató Judit
HTML (Magyar)
PDF (Magyar)
A munka világából
Atypical opinion on part-time employment
Munkácsy Ferenc
HTML (Magyar)
PDF (Magyar)
The impact of digitalisation, and in particular social media on the field of education and worklife
Szűts Zoltán
HTML (Magyar)
PDF (Magyar)
Recenzió
Kurucz János: Az Ózdi Vasgyár a szakképzés tükrében 1845-1995
Erdei Gábor
HTML (Magyar)
PDF (Magyar)
Projektekről
Mikro-tartalmak alkalmazása az iskolarendszerű szakképzésben
Dobozy Gyöngyi, Horváth Attila Gáborné, Körmöczi Bulcsú
HTML (Magyar)
PDF (Magyar)
Language
English
Magyar