Az SNI és BTMN tanulók integrált oktatása a szakképzésben – egy intézményi gyakorlat bemutatása
DOI:
https://doi.org/10.3311/ope.564Absztrakt
A szakképzésben integráltan oktatott tanulók között egyre nő a sajátos nevelési igényű vagy beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő tanulók száma, ami folyamatos kihívás elé állítja a közismereti, szakmai és gyakorlati oktatókat. Cikkünkben azokat a bevált jó gyakorlatokat kívánjuk bemutatni, amelyeket sikeresen alkalmazunk a Kecskeméti SZC Kandó Kálmán Technikumban az SNI és a BTMN tanulók oktatása során. Továbbá célunk, hogy rávilágítsunk azokra a problémákra, nehézségekre, amelyeket a kiemelt figyelmet igénylő tanulók szakmai oktatása során tapasztalunk.Megjelent
2023-08-30
Folyóirat szám
Rovat
Tanulmányok