Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Opus et Educatio
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 1 (2017): 12. szám
Vol. 4 No. 1 (2017): 12. szám
Published:
2017-03-16
Beköszöntő
Tematikus bevezető
András Benedek
PDF
HTML
Tanulmányok
A társas tanulási képességek neurofiziológiai alapjai
József Topál
PDF
HTML
A Természetes pedagógiáról dióhéjban: A kulturális tudás hálójában
Júlia Baross, Ildikó Király
PDF
HTML
Konzervatív pedagógia a 21.században
Kristóf Nyíri
HTML
PDF
A tanár alakja a magyar irodalom történetében
László Bengi
PDF
HTML
A tanulóképesség határai és csatornái - a szociális determináció
Mária Kraiciné Szokoly
PDF
HTML
Konzervativizmus és modernizálás az oktatásügyben
György Fábri
PDF
HTML
Digitális környezet, mint a tanulás elsődleges közege
Dalma Pap
HTML
PDF
Munkaügyi Szemle
Pályaorientáció és tanárképzés
Tibor Bors Borbély-Pecze, Csilla Judit Suhajda
PDF
HTML
A leadership vizsgálata magyarországi sportegyesületeknél
Károly Varga
PDF
HTML
Mit ígér a múlt?
István Horváth
PDF
HTML
Eszmélés
A képzettség és a foglalkozás közötti kongruenciával/inkongruenciával kapcsolatos megközelítések
Károly Zerényi
PDF
HTML
Hogy is állunk a távoktatás elméletével?
Ilma Kovács
PDF
HTML
Projektekről
Tanulásmódszertan kurzus az Eszterházy Károly Egyetemen, és a „Tanulásmódszertan és életvezetés” nyílt kurzus tapasztalatai
Katalin Nagy Hejja (szerk.)
PDF
HTML
Recenzió
A szaktanácsadás szakszerűsége
András Ménes
PDF
HTML
Shoj Shiba és David Walden: Az áttöréses fejlesztés irányítása
István Benedek
PDF
HTML
Language
English
Magyar