Kreatív-produktív történetalkotás – Az alkotás öröme és a siker élménye játék a művészetekben órán

Authors

  • Ágnes Magyar

DOI:

https://doi.org/10.3311/ope.597

Abstract

Tanulmányomban egy óvodapedagógus szakos hallgatók körében projektszemléletben, az élménypedagógia eszközeit alkalmazó, a résztvevők produktív fantáziájának fejlesztését célul tűző kutatás részeredményeit mutatom be. A vizsgálat fókuszában egy komplex tevékenységrendszert felölelő projektfeladat elkészítése áll a kezdetektől a végső produktum elkészültéig. A kutatás résztvevői folyamatalapú írásstratégiával, kreatív írástechnikákat alkalmazva, zenei impulzus hatására hozták létre saját meséiket, melyeket ezt követően különböző technikákkal vizualizáltak, és végül minden hallgató elkészítette saját digitális történetét is.

Published

2024-02-01

Issue

Section

Tanulmányok