Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Opus et Educatio
Aktuális
Archívum
Információk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 10 szám 3 (2023): Issue 38
Évf. 10 szám 3 (2023): Issue 38
DOI:
https://doi.org/10.3311/ope.v10i3
Megjelent:
2023-11-30
Preface
Welcome
András Benedek
PDF (English)
HTML (English)
Studies
A mesterséges intelligencia integrációjának elképzelései az egyetemi tanárok részéről: Egy kvalitatív fókuszcsoportos vizsgálat tanulságai
Judit Módné Takács, Nikoletta Tolner, Monika Pogátsnik
PDF (English)
HTML (English)
Workplace learning during the COVID-19 epidemic and digital transition
Tamás Kersánszki, Ágnes Fazekas, Nóra Fazekas
PDF (English)
HTML (English)
The homeschoolers inclusion in Higher Education. Szekler case study
Kinga Mandel
PDF (English)
HTML (English)
Escape Rooms and Collaborative Problem-Solving: Examining the Competence of Teacher Candidates
Heléna Manojlovic
PDF (English)
HTML (English)
Investigation of engagement and performance among female and male students in technical Higher Education
Brigitta Szilágyi, Dávid Dobák
PDF (English)
HTML (English)
Consciousness
Career Socialisation and Professional Identity
Nóra Hegyi-Halmos
PDF (English)
HTML (English)
Quality Education for Student in Internally Displace People (IDP) Camps Myanmar
Thu Thu
PDF (English)
HTML (English)
Digital-Reskilling at Universities by introducing smart catalogues
Dénes ZARKA
PDF (English)
HTML (English)
Projects
Teaching and learning in a globalized classroom - a concept for university didactics
Alfred Holzbrecher, Patrick Blumschein
PDF (English)
HTML (English)
Horizont
International Adult and Continuing Education Hall of Fame Inducts Class of 2023
Thomas J. SORK
PDF (English)
HTML (English)
Nyelv
English
Magyar
Formai követelmények
Beküldési útmutató
Beküldési útmutató
itt
.