Mikro-tartalmak alkalmazása az iskolarendszerű szakképzésben
DOI:
https://doi.org/10.3311/ope.499Absztrakt
Jelen összeállításunkban – interjú formában – az MTA-BME Nyitott Tananyagfejlesztés Kutatócsoport munkájába bekapcsolódó Kecskeméti SZC Kada Elek Technikum közgazdász oktatói tevékenységét ismerhetik meg, hogyan is kezdték el a mikro-tartalmak alkalmazását és vontak be egyre több kollégát és diákot ebbe a munkába. A mindennapi oktatás területén elért sikereik mellett, megfogalmazódik az év végi érettségi-, szakmai vizsgák, valamint a kollégáik pedagógus II. és fejlesztő innovátori mesterprogram életpályamodelljében ennek a módszertani megújulásnak a mikéntje. Terveik szerint ezt a folyamatot törekszenek a technikumi képzés területén is bevezetni.Megjelent
2022-03-30
Folyóirat szám
Rovat
Projektekről