Az egyetemek megújításának egy lehetősége: a Tudásháromszög-modell
DOI:
https://doi.org/10.3311/ope.523Absztrakt
Napjainkban a felsőoktatást az információs és tudásalapú társadalom igényeihez való egyre magasabb fokú érzékenység jellemzi. Az egyetemek prioritásként hangsúlyozzák az élethosszig tartó tanulást, ami valamilyen módon intézményi stratégiákban is megjelenik. Az élethosszig tartó tanulásra fókuszáló egyetemek szerepet vállalnak környezetük regionális fejlesztésében, nyitottak és rugalmasak az oktatási stratégiájukat illetően. Igazodnak a felsőoktatás társadalmi-gazdasági környezetéhez, illetve érzékenyebben reagálnak a tanulási környezetben megjelenő változásokra és lehetőségekre is.Megjelent
2022-11-14 — Frissítve ekkor: 2023-01-03
Folyóirat szám
Rovat
Tanulmányok