Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugorjon az aktuális számra
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Opus et Educatio
Opus et Educatio
Aktuális
Archívum
Információk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Bejelentkezés
Aktuális szám
Évf. 11 szám 3 (2024): 42. szám
Megjelent:
2024-09-23
Beköszöntő
Beköszöntő
András Benedek
PDF
HTML
Tanulmányok
Az alkotó andragógiai lét
Az aktív-lét és a benne kialakuló alkotó-lét
János Szeitz
PDF
HTML
A közszolgáltató és vagyonkezelő szervezetek teljesítménymérésének kérdései – egy önkormányzati társaság esettanulmányának példája alapján
(második rész, Indikátorok elemzése)
Péter Vörös
PDF
HTML
Továbbképzés a közigazgatásban. Az e-learning alapú közszolgálati továbbképzési programok minőségi elemzése
András Szalai
PDF
HTML
Eszmélés
“A nyelv álruhába öltözteti a gondolatot”
Jázmin Rónai
PDF
HTML
A 2016-ban kidolgozott PBL központú finn nemzeti alaptanterv bemutatása
Gábor Bomba
PDF
HTML
Hogyan változott a magyar felsőoktatási validációs gyakorlat 2017 óta?
Vizsgálat a tanulmányi és vizsgaszabályzatok tükrében
Anett Kovács
PDF
HTML
Felnőttképzés lehetőségei és nehézségei egy kutatás tükrében
Zsuzsanna Szigetiné Mészáros
PDF
HTML
A hit a meggyőződés és flow a tanulási folyamatokban
Erika Fejes
PDF
HTML
Horizont
A felnőttkori tanulás szerepe a fogyatékossággal élő emberek munkaerőpiacra jutásában és megtartásában
Mária Kraiciné Szokoly
PDF
HTML
Beszámolók
Beszámoló a Magyar Pedagógiai Társaság Szakképzési Kollégiuma ”Beszélgetések a szakképzésről” programsorozat 2024.április 4-én a Székesfehérvári Szakképzési Centrumban megtartott rendezvényéről
Beszámoló
Rózsa Schindler
PDF
HTML
Recenzió
Recenzió Berzsenyi Emese „Bűnös vagy ártatlan – Az európai középkor fogyatékosságtörténete című könyvéről
Éva Szalma
PDF
HTML
Az összes folyóiratszám megtekintése
Nyelv
English
Magyar
Formai követelmények
Beküldési útmutató
Beküldési útmutató
itt
.