Szilágyi, Brigitta
-
Opus et Educatio Évf. 10 szám 1 (2023): 36. szám - Tanulmányok
Az online gyakorló tesztek bevezetésének első tapasztalatai a Dr. Ámbédkar Iskolában
Absztrakt PDF HTML -
Opus et Educatio Évf. 5 szám 2 (2018): 17. szám - Tanulmányok
Az MTMI (STEM) készségek korai azonosítása a felsőoktatásban a lemorzsolódás csökkentése érdekében
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 8 szám 4 (2021): 31. szám - Tanulmányok
A geometriai gondolkodás szintjeinek feltérképezése a van Hiele-elmélet segítségével
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 10 szám 3 (2023): Issue 38 - Studies
Investigation of engagement and performance among female and male students in technical Higher Education
Absztrakt PDF (English) HTML (English) -
Opus et Educatio Évf. 3 szám 3 (2016): 8. szám - Tanulmányok
Hatékony új módszerek alkalmazása a BME reguláris matematika oktatásában
Absztrakt PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 4 szám 3 (2017): 14. szám - Tanulmányok
ZERO2HERO – Az alternatív felzárkóztatás
Absztrakt HTML (English) PDF (English) -
Opus et Educatio Évf. 7 szám 4 (2020): 27. szám - Tanulmányok
A tanulási folyamat időbeli eloszlásának és eredményességének vizsgálata a kalkulustanulásban
Absztrakt HTML (English) PDF (English)