Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Opus et Educatio
Aktuális
Archívum
Információk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 11 szám 3 (2024): 42. szám
Évf. 11 szám 3 (2024): 42. szám
DOI:
https://doi.org/10.3311/ope.v11i3
Megjelent:
2024-09-23
Beköszöntő
Beköszöntő
András Benedek
PDF
HTML
Tanulmányok
Az alkotó andragógiai lét
Az aktív-lét és a benne kialakuló alkotó-lét
János Szeitz
PDF
HTML
A közszolgáltató és vagyonkezelő szervezetek teljesítménymérésének kérdései – egy önkormányzati társaság esettanulmányának példája alapján
(második rész, Indikátorok elemzése)
Péter Vörös
PDF
HTML
Továbbképzés a közigazgatásban. Az e-learning alapú közszolgálati továbbképzési programok minőségi elemzése
András Szalai
PDF
HTML
Eszmélés
“A nyelv álruhába öltözteti a gondolatot”
Jázmin Rónai
PDF
HTML
A 2016-ban kidolgozott PBL központú finn nemzeti alaptanterv bemutatása
Gábor Bomba
PDF
HTML
Hogyan változott a magyar felsőoktatási validációs gyakorlat 2017 óta?
Vizsgálat a tanulmányi és vizsgaszabályzatok tükrében
Anett Kovács
PDF
HTML
Felnőttképzés lehetőségei és nehézségei egy kutatás tükrében
Zsuzsanna Szigetiné Mészáros
PDF
HTML
A hit a meggyőződés és flow a tanulási folyamatokban
Erika Fejes
PDF
HTML
Horizont
A felnőttkori tanulás szerepe a fogyatékossággal élő emberek munkaerőpiacra jutásában és megtartásában
Mária Kraiciné Szokoly
PDF
HTML
Beszámolók
Beszámoló a Magyar Pedagógiai Társaság Szakképzési Kollégiuma ”Beszélgetések a szakképzésről” programsorozat 2024.április 4-én a Székesfehérvári Szakképzési Centrumban megtartott rendezvényéről
Beszámoló
Rózsa Schindler
PDF
HTML
Recenzió
Recenzió Berzsenyi Emese „Bűnös vagy ártatlan – Az európai középkor fogyatékosságtörténete című könyvéről
Éva Szalma
PDF
HTML
Nyelv
English
Magyar
Formai követelmények
Beküldési útmutató
Beküldési útmutató
itt
.