Sajátos nevelési igényű hallgatók személyiségtesztje és támogatása a felsőoktatásban

Szerzők

  • Ádám Pólik

DOI:

https://doi.org/10.3311/ope.545

Absztrakt

Az írás a 2022. év őszén a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) Gazdaságtudományi Karának Tudományos Diákköri Konferenciájára (TDK) készített dolgozat alapján készült. A szerző a BME sajátos nevelési igényű hallgatóinak mikrovizsgálata során vállalkozott személyiségük, helyzetük és nehézségeik elemzésére az oktatási rendszerben.

Információk a szerzőről

Ádám Pólik

Pólik Ádám ötödéves hallgató a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen, energetikai mérnöki alapvégzettséggel rendelkezik. Az energiamenedzsment specializációs mesterképzés mellett a mérnöktanári mesterképzés hallgatója. Középiskolás sés egyetemi szinten is örömmel segíti a tanulókat-hallgatókat, ez utóbbi kapcsán került be a cikkben is leírt, SNI-s hallgatókat támogató programba, ahol mentorként segíti a speciális helyzetű egyetemi hallgatókat; részben ez inspirálta a témaválasztását is.

##submission.downloads##

Megjelent

2023-07-03

Folyóirat szám

Rovat

Eszmélés