Konzervativizmus és modernizálás az oktatásügyben

Szerzők

  • György Fábri

DOI:

https://doi.org/10.3311/ope.178

Absztrakt

Konzervativizmus és modernizálás az oktatásügyben

Információk a szerzőről

György Fábri

 

Fábri György az Eötvös Loránd Tudományegyetem habilitált egyetemi docense, a Pedagógiai és Pszichológiai Kar Társadalmi Kommunikáció Kutatócsoport vezetője. Kutatási területei a felsőoktatás- és tudományszociológia, tudománykommunikáció, és a társadalmi kommunikáció. Kutatásokat vezetett egyebek között a felsőoktatás és tudomány társadalmi percepciója, az életen át tartó tanulás, az újmédia oktatási és információs hatásai és az egyház társadalmi jelenléte témakörében. A kutatások mellett tudománykommunikációs projektek (Mindentudás Egyeteme, TudásPresszó) valamint felsőoktatási programok (egyetemi rangsorok, hallgatói önkormányzatiság) megvalósítója, a tudomány- és felsőoktatás-politika szereplője (MTA kommunikációs igazgató, ELTE rektorhelyettes). Több tudományos folyóirat szerkesztésében vesz részt, a Világosság bölcsészeti folyóirat főszerkesztője.

##submission.downloads##

Megjelent

2017-03-16

Folyóirat szám

Rovat

Tanulmányok