Élményalapú, okostelefonnal támogatott atipikus oktatásmódszertani megoldások a nyitott tananyagfejlesztés kiterjesztésére

Dávid Sik, György Molnár

Abstract


Napjainkra az okostelefonok fejlődésével és előretörésével egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a mobil alkalmazások, applikációk, szemben a tradicionális, számítógép alapú programokkal, programkörnyezetekkel. Cikkünkben az applikációk területére való bevezetés után rámutatunk az okostelefonos világ elindulása által végbement változásokra és az ebben rejlő atipikus oktatási módszertanokra és lehetőségekre. Ezt követően mutatjuk be az MTA-BME Nyitott Tananyagfejlesztés Kutatócsoport koncepciójához illeszkedő, mikrotartalom kezelő alkalmazásainkat.

 

Nowadays, with the development and advancement of smartphones, mobile applications are increasingly emphasized, compared to traditional computer-based programs and environments. In our paper, following an introduction to the field of mobile applications, we point out the changes that have taken place by the launch and rise up of the smartphone world and the atypical educational methodologies and opportunities. Then we introduce micro-content management applications that fit the concept of the MTA-BME Open Content Development Research Group.


Full Text:

PDF HTML


DOI: http://dx.doi.org/10.3311/ope.310

Refbacks

  • There are currently no refbacks.