Hat állítás a szakképzés jövőjéről és fejlesztésnek lehetőségeiről

András Derényi

Abstract


A Magyar Pedagógiai Társaság Szakképzési Kollégiuma és a BME Tanárképző Központ, a felnőttkori tanulás elektronikus platformja - EPALE közreműködésével, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemem 2018. május 22-én megrendezett „25 éves a szakképzési törvény - Korszakos változások - új irányok” című szakmai konferencia „Kihívások és lehetőségek a szakképzésben - A munka alapú tanulás elméletétől a szakképzés napi valóságáig” című paneljében elhangzott előadás kibővített, szerkesztett változata, melyben a szerző a képesítési keretrendszerek jelenkori fejlődéséről fogalmaz meg hat tételt.

This paper is an extended and edited version of the lecture held at the panel titled ‘Challenges and opportunities in VET – From the theory of labour based learning to the everyday reality of VET’ of the conference titled “The VET act turns 25 – Epochal changes – new directions” and organized at the Budapest University of Technology and Economics (BME) on 22nd May 2018 by the VET Board of the Hungarian Association for Pedagogy and the Teacher Training Centre of BME. The author draws up six theses on the current development of the vocational framework systems.


Full Text:

PDF HTML


DOI: http://dx.doi.org/10.3311/ope.268

Refbacks

  • There are currently no refbacks.