Az iskolai digitális átállás gyakorlati megvalósítása: esettanulmány egy új típusú tanulási környezet kialakítására

Szerzők

  • Mariann Lovász-Fűtő

DOI:

https://doi.org/10.3311/ope.434

Absztrakt

2020 márciusában Magyarországon is központilag elrendelték az online oktatásra való átállást a világszerte egyre inkább terjedő SARS-CoV-2 koronavírus terjedése miatt. Ez a digitális átállás szükségszerű változást indukált a magyar oktatási rendszerben. Sok didaktikai kérdés, probléma, akadály merült fel ennek kapcsán, melyre megoldást kellett találni, hogy működjön. Esettanulmányomban ezeket vizsgálom meg, s kísérletet teszek arra, hogy a gyakorlatból hozott példákkal megválaszoljam, s elméleti háttéranyaggal is alátámasszam.In March 2020, the transition to online education was also ordered centrally in Hungary due to the spreading of the SARS-CoV-2 coronavirus. This digital switchover has induced a necessary change in the Hungarian educational system. Many didactic issues, problems, obstacles arose in connection with this, and a functioning solution had to be found for it. In my case study, I examine these and make an attempt to answer them with examples from practice, and I also support them with theoretical background material. 

Információk a szerzőről

Mariann Lovász-Fűtő

 

Pedagógusi diplomámat az Eszterházy Károly Főiskola magyar-német szakán végeztem. A diploma megszerzésével a közoktatásban helyezkedtem el. Szerencsésnek érzem magam, mivel az elmúlt egy évtized alatt más-más korosztályokat különféle oktatási típusú intézményekben oktattam. Jelenleg az egri Andrássy György Katolikus Közgazdasági Technikum, Gimnázium és Kollégium német, valamint magyar nyelvtan és irodalomszakos tanáraként dolgozom.

##submission.downloads##

Megjelent

2021-06-07

Folyóirat szám

Rovat

Tanulmányok