Az iskolai digitális átállás gyakorlati megvalósítása: esettanulmány egy új típusú tanulási környezet kialakítására
DOI:
https://doi.org/10.3311/ope.434Absztrakt
2020 márciusában Magyarországon is központilag elrendelték az online oktatásra való átállást a világszerte egyre inkább terjedő SARS-CoV-2 koronavírus terjedése miatt. Ez a digitális átállás szükségszerű változást indukált a magyar oktatási rendszerben. Sok didaktikai kérdés, probléma, akadály merült fel ennek kapcsán, melyre megoldást kellett találni, hogy működjön. Esettanulmányomban ezeket vizsgálom meg, s kísérletet teszek arra, hogy a gyakorlatból hozott példákkal megválaszoljam, s elméleti háttéranyaggal is alátámasszam.In March 2020, the transition to online education was also ordered centrally in Hungary due to the spreading of the SARS-CoV-2 coronavirus. This digital switchover has induced a necessary change in the Hungarian educational system. Many didactic issues, problems, obstacles arose in connection with this, and a functioning solution had to be found for it. In my case study, I examine these and make an attempt to answer them with examples from practice, and I also support them with theoretical background material.##submission.downloads##
Megjelent
2021-06-07
Folyóirat szám
Rovat
Tanulmányok