A tantermi és online oktatás összehasonlító elemzése

Authors

  • Ágnes Proháczik

DOI:

https://doi.org/10.3311/ope.390

Abstract

E dolgozat a nyáron sikeresen megvédett diplomamunka alapján készült. A témaválasztását személyes érdeklődés indokolta, majd a járványhelyzet miatt gyakorlatban is megtapasztalhattuk, milyen is, ha a hagyományos tantermi oktatást teljes egészében kiváltja az online oktatás. Az elemzéshez az ADOM Diákparlament bocsátotta rendelkezésre országos felmérésének adatait.This study has been written based on the thesis successfully defended this summer. The topic was selected by personal interest, and then, owing to the pandemic situation, we have had the chance to experience in practice how things go when online education totally replaces traditional classroom education. The analyzation has been based on the data provided by the ADOM Student Parliament gained from their national survey. 

Author Biography

Ágnes Proháczik

Életem jelentős részében pénzügy - gazdálkodás területén vezetői munkakörben dolgoztam, azon belül is jellemzően államháztartásban. 2018-ban kezdtem a közgazdásztanári tanulmányaimat. 2019-ben esti képzésben kezdtem tanítani, majd annyira megszerettem a tanítást, hogy 2020.03.16.-tól főállásban tanítok pénzügy, statisztika, gazdasági alapismeret, és adózás tárgyakat a Tatabányai Kossuth Lajos Közgazdasági és Humán Szakgimnáziumában. Tanulmányaimat tekintve rendelkezem: pénzügyi szakügyintézői, vállalkozási mérlegképes könyvelő, gazdálkodás és menedzsment alapszak főiskolai (pénzügy és adózás specializáció), és közgazdásztanári egyetemi végzettséggel.

Downloads

Published

2020-08-14

Issue

Section

Tanulmányok