OK, Zoomer - a digitális tanulás problémái

Authors

  • Ádám Nagy
  • Mariann Fekete

DOI:

https://doi.org/10.3311/ope.389

Abstract

A cikk értelmezni igyekszik a pandémiás helyzet okozta karantén oktatási környezetét. Egyfelől bemutatja annak jellemzőit, különösképpen visszásságait, amikor digitális bevándorlók kerülnek a digitális bennszülöttek „vadászterületére”. Másfelől igyekszik számba venni a digitális oktatás hátulütőit. The article seeks to interpret the educational environment of quarantine caused by a pandemic situation. On the one hand, it presents the characteristics, especially the anomalies of digital immigrants entering the “hunting ground” of digital natives. On the other hand, it seeks the setbacks of digital education.

Author Biographies

Ádám Nagy

Hat diplomáját a legkülönbözőbb területeken szerezte. Neveléstudományból doktorált és habilitált, A Civil Szemle és az Új Ifjúsági Szemle periodikák alapító főszerkesztője, korábban a Nemzeti Civil Alapprogram elnöke és a Magyar Tudományos Akadémia Bolyai-ösztöndíjasa volt. Jelenleg a Kodolányi János Egyetem docense, a Magyar Szociológiai Társaság elnökségi tagja.

Mariann Fekete

Szociológus, egyetemi adjunktus, a Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szociológia Tanszékének oktatója. Diplomáját Szegeden szerezte, majd az ELTE Szociológia Doktori Iskola Interdiszciplináris Kutatási Programjában szerzett PhD fokozatot. Ifjúság- és oktatásszociológiát, módszertani tárgyakat oktat, főbb érdeklődési és kutatási területei: ifjúságszociológia, kultúra és társadalom, oktatásszociológia.

Downloads

Published

2020-08-14

Issue

Section

Tanulmányok