A CroCooS – Előzzük meg a lemorzsolódást! című projekt gyakorlati eredményei tanárok számára

Authors

  • Eszter Szegedi

DOI:

https://doi.org/10.3311/ope.214

Abstract

A CroCooS – Előzzük meg a lemorzsolódást! című projekt gyakorlati eredményei tanárok számára

Author Biography

Eszter Szegedi


Eredetileg matematika-fizika szakos tanár, pályakezdőként az ország akkor még egyetlen második esély iskolájában, a Belvárosi Tanodában dolgozott. Ezt követően motorja volt egy alternatív pedagógiai szemlélettel működő középiskola kiépítésének. A fejlesztési célokhoz szükséges források megteremtése érdekében kezdett el pályázatírással és projektmenedzsmenttel foglalkozni, ez a tevékenység lett később katalizátora a szervezetfejlesztés iránti érdeklődésének, melyet a tanárként eltöltött közel másfél évtized után a for profit szektorban trénerként hasznosított. Jelenleg a Tempus Közalapítvány Tudásmenedzsment csoportjának vezetőjeként fő célkitűzése az oktatás európai értékeinek képviselete, a kapcsolódó tevékenységek kereteit elsősorban nemzetközi projektek jelentik. Főbb kutatási területei az oktatási tudásmenedzsment, az európai oktatási szakpolitikák, a korai iskolaelhagyás, a pedagógusok szakmai fejlődése, valamint az oktatási szereplők és a társszektorok szakemberei közti együttműködés. Az általa koordinált projektek keretében számos kiadvány, konferencia, pedagógus-továbbképzési program és online módszertani fejlesztés (pl. Digitális Módszertár) valósult meg. Szakszemináriumot vezet az egész életen át tartó tanulás téma iránt érdeklődő emberi erőforrás szakos hallgatóknak a Budapesti Corvinus Egyetemen.

Downloads

Published

2017-09-30

Issue

Section

Projektekről